شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
سرخط خبرها

یمن: یک کشتی عازم فلسطین اشغالی را هدف قرار دادیم

  • کد خبر: ۲۰۶۶۸۱
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
یمن: یک کشتی عازم فلسطین اشغالی را هدف قرار دادیم
سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به حمله به یک کشتی عازم فلسطین اشغالی، گفت که به هیچ عنوان اجازه عبور کشتیهای اسرائیلی را نخواهند داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز سه‌شنبه از حمله به یک کشتی خبر داد که عازم بنادر فلسطین اشغالی بوده است.

سریع با اشاره به اینکه این حمله با چند موشک صورت گرفته است، گفت: پس از اینکه خدمه کشتی توجهی به هشدارها نداشتند، این حمله صورت گرفت.

وی همچنین تأکید کرد که نیروهای مسلح یمن همچنان مانع از عبور کشتیهای اسرائیلی یا کشتیهای عازم فلسطین اشغالی در دریاهای سرخ و عرب خواهند شد تا اینکه حمله به ملت فلسطین پایان یابد و محاصره آنان در هم شکند.

این فرمانده یمن در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح یمن به اقدامات دفاعی و هجومی خود ادامه خواهد داد که در دایره حق دفاع قانونی از یمن و همبستگی عملی با ملت مظلوم فلسطین است.

عبد العزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن هم امروز تأکید کرد که آمریکا، آغازگر حمله به این کشور بوده است و صنعا هم حق دارد به این تجاوز پاسخ دهد، ولی تعیین زمان و مکان آن بر عهده فرماندهی نظامی یمن است.

بن حبتور با بیان اینکه آمریکا از ۹ سال پیش به صورت غیر مستقیم خون مردم یمن را ریخته و اکنون حمله مستقیم را آغاز کرده است، گفت: مسئله ما مشخص است؛ توقف حمله و محاصره برادرانمان در غزه

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه روز گذشته هم خبر داد که نیروهای این کشور، در جریان یک عملیات نظامی، یک کشتی متعلق به آمریکا را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند.

یحی سریع همچنین هشدار داد: تمامی کشتیهای جنگی آمریکا و انگلیس را که در حمله به کشورمان، مشارکت داشته‌اند، اهداف متخاصمی می‌دانیم که در بانک اهداف نیروهای ما قرار دارند.

واشنگتن و لندن ضمن ایجاد ائتلاف دریایی، در تلاش برای توقف حملات یمن به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی در دریای سرخ هستند و می‌خواهند  یمن را به توقف حمایت‌هایش از مردم غزه وادار کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->